مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 12:452020-08-25اقتصادي

بهره برداری از طرح هادی 5 روستای شهرستان چگنی همزمان با هفته دولت


سرپرست اداره بنیاد مسکن شهرستان دوره ی چگنی گفت: همزمان با هفته دولت طرح هادی پنج روستای با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 773 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

- محرم جوکار در گفت وگو با خبرنگار فارس در دوره ی چگنی با اشاره به پروژه های هفته دولت در این شهرستان اظهار کرد: در هفته دولت طرح هادی پنج روستای شرف بستانرود، شوراب محمودوند، چهار گوش ، عباس آباد و قالبی سفلی به بهره برداری رسید.

وی افزود: طرح هادی روستای شرف بستانرود از محل اعتبار بند (ه) تبصره یک و مابقی روستا از محل عمرانی استانداری (حوادثی) تامین اعتبار شده اند.

سرپرست اداره بنیاد مسکن شهرستان دوره ی چگنی گفت: در مجموع در این پنج روستا 5100 متر زیر سازی و  70 هزار و 549 متر مربع آسفالت انجام شده است.

جوکار به اعتبار هزینه شده برای اجرای طرح هادی پنج روستای نامبرده اشاره و عنوان کرد: در مجموع یک میلیارد و 773 میلیون تومان برای انجام طرح هادی پنج روستای شرف بستانرود، شوراب محمودوند، عباس اباد، قالبی سفلی و چهار گوش هزینه شده است.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: هفته دولت نمادی از وحدت بین مردم و دولت است و این موضوع از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از طرح هادی 5 روستای شهرستان چگنی همزمان با هفته دولت

بهره برداری از طرح هادی 5 روستای شهرستان چگنی همزمان با هفته دولت