مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 13:252020-08-25سياسي

خط شکنی یک تنه حسینیان؛ در زمانه حاکمیت سایه سنگین دوم خرداد


یک نمونه از شهامت و صراحت مثال زدنی مرحوم حجت الاسلام حسینیان را در زمانه حاکمیت سایه سنگین پیام دوم خرداد شاهد بودیم که یک تنه خط شکنی کرد و در تلویزیون حرف دل نیروهای انقلاب را بر زبان راند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سید محمد حسینی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی طی پیامی فقدان حجت الاسلام روح الله حسینیان رییس مرکز اسناد انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت وزیر اسبق ارشاد به این شرح  است: باسمه تعالی  الذی خلق الموت و الحیوه لیبلوکم أیکم أحسن عملا درگذشت روحانی پارسا، با فضیلت، انقلابی، شجاع، پیرو صادق امام و یار وفادار رهبری، حضرت حجت الاسلام والمسلمین روح الله حسینیان را تسلیت عرض می کنم.

مرحوم حسینیان از چهره های مبارز دوران انقلاب و از شخصیتهای صاحب نظر، پرتلاش، مؤثر و منشا خدمت به مردم و نظام اسلامی در مسئولیتهای مختلف ازجمله در دستگاه قضایی، نمایندگی مجلس و ریاست مرکز اسناد انقلاب اسلامی بود.

با همت والا و اعتقاد راسخ کوشید تا مانع تحریف تاریخ معاصر شود و گنجینه ی ارزشمندی از رویدادهای 60 سال اخیر، خاطرات بزرگان، مدارک و اسناد انقلاب اسلامی و نیز آثار قلمی خود را به عنوان باقیات صالحات به یادگار گذارد، تا حقایق نهضت امام خمینی کتمان و یا واژگونه جلوه داده نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط شکنی یک تنه حسینیان؛ در زمانه حاکمیت سایه سنگین دوم خرداد

خط شکنی یک تنه حسینیان؛ در زمانه حاکمیت سایه سنگین دوم خرداد