مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 13:452020-08-25سياسي

اجرای طرح های زیربنایی چهره روستاها را متحول کرده است


نماینده بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی گفت: با اجرای طرح های عمرانی و زیربنایی، چهره روستاها به طور کامل تغییر کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله عباسپور روز سه شنبه در مراسم آغاز عملیات احداث اولین پردیس روستایی کشور در روستای شاهین تپه بخش دشتابی اظهار داشت: به برکت جمهوری اسلامی خدمات گسترده ای در تمام نقاط کشور به ویژه در روستاها صورت گرفته و امروز شرایط روستاها با پیش از انقلاب در هیچ بخشی قابل مقایسه نیست.

وی بیان کرد: با اجرای پروژه های عمرانی و زیرساختی چهره روستاها نسبت به گذشته تغییرات زیادی کرده است.

عباسپور با بیان اینکه مردم روستاها همواره در خط مقدم دفاع از نظام بوده اند تصریح کرد: بدون تردید شأن و شایستگی مردم روستاها بسیار بالاتر از خدمات انجام شده است اما باید توقع و انتظارات هم با توجه به شرایط و ظرفیت ها مدیریت شود.

نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: توجه به روستاها از تأکیدات امام راحل و منویات مقام معظم رهبری است لذا همه باید تلاش کنیم تا شرایط زندگی بهتری را برای مردم روستاها فراهم کنیم.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: اگر در روستاها زیرساخت ها فراهم شود و تولید در بخش های مختلف فعال باشد، مهاجرت مردم از روستا به شهرها متوقف شده و شاهد مهاجرت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح های زیربنایی چهره روستاها را متحول کرده است

اجرای طرح های زیربنایی چهره روستاها را متحول کرده است