مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 14:452020-08-25اقتصادي

رشد 370 درصدی اعتبارات پروژه های هفته دولت امسال در رشت


فرماندار رشت با اشاره به هزار و 346 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده برای پروژه های هفته دولت امسال در این شهرستان، گفت: در مقایسه با سال گذشته شاهد رشد 370 درصدی بوده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امروز (سه شنبه) همزمان با سومین روز از هفته دولت سه پروژه عمرانی و خدماتی در بخش کوچصفهان شهرستان رشت با حضور مسئولان بهره برداری شد.

پروژه تقویت و توسعه برق روستایی روستایی کوچصفهان با اعتبار یک میلیارد و 100 میلیون ریال، پروژه آسفالت کرباسده لولمان با 2 میلیارد ریال و پروژه لوله گذاری جمع آوری آب های سطحی، زیرسازی و آسفالت شهر لولمان نیز به طول یک هزار و 100 متر و با پنج میلیارد و 700 میلیون ریال از جمله پروژه های بهره برداری شده در این روز بود.

همچنین کلنگ آغاز عملیات احداث مجتمع چند منظوره ورزشی، تفریحی، گردشگری و تجاری شهر کوچصفهان نیز به مناسبت هفته دولت در زمینی به مساحت 2 هکتار به زمین زده شد.

فرماندار رشت در حاشیه افتتاح این پروژه ها با اشاره به بهره برداری از 175 پروژه در هفته دولت در این شهرستان، گفت: هزار و 346 میلیارد تومان برای اجرای این پروژه ها هزینه شده است.

علی فتح اللهی به مشارکت بالای بخش خصوصی در اجرای این پروژه ها اشاره کرد و افزود: 54 پروژه با هزار و 246 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی اجرا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 370 درصدی اعتبارات پروژه های هفته دولت امسال در رشت

رشد 370 درصدی اعتبارات پروژه های هفته دولت امسال در رشت