مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 15:152020-08-25سياسي

بازدید نمایندگان از زندان اصفهان در حاشیه مجمع استانی


نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر گفت: نمایندگان استان بازدیدی از بند زندان عمومی اصفهان داشتند و در جلسه شان با مدیرکل و معاونین زندان، مسائل و مشکلات زندان بیان شد.

- رحمت اله فیروزی پوربادی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، درخصوص جلسه مجمع نمایندگان استان اصفهان اظهار داشت: در جلسه مجمع نمایندگان استان اصفهان که دیروز برگزار شد چندین مهمان از جمله سردار فدا و معاونانش داشتیم که گزارشی از فعالیت ها، ظرفیت ها، اقدامات بسیج در کرونا و به ویژه در زمینه فرهنگی ارائه کردند و خواستار کمک مجلس به بسیج بودند.

نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر افزود: بخشی از جلسه نیز به صحبت با آقای موسی رضایی مدیرعامل برق منطقه ای اصفهان و مدیران حوزه برق استان اختصاص داشت.

وی تصریح کرد: در بخش دیگر میزبان صحبت های جلسه محمدرضا حبیبی، رییس کل دادگستری اصفهان و معاونان ایشان و اعضای شورای قضایی استان شامل رییس سازمان قضایی، مدیرکل پزشکی قانونی، مدیرکل ثبت اسناد و املاک، مدیرکل زندان ها و دادستان اصفهان بودیم که گزارشی از وضعیت قضایی استان ارائه کرده و سوالات نمایندگان را پاسخ دادند.

فیروزی پوربادی عنوان کرد: نمایندگان استان بازدیدی از بند زندان عمومی اصفهان داشتند و در جلسه با مدیرکل و معاونین زندان، مسائل و مشکلات زندان بیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید نمایندگان از زندان اصفهان در حاشیه مجمع استانی

بازدید نمایندگان از زندان اصفهان در حاشیه مجمع استانی