مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 15:202020-08-25اجتماعي

تلاش راهداران زهک برای جلوگیری از قطع راه ارتباطی 17 روستای درگیر طوفان


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان زهک سیستان و بلوچستان گفت: نیروهای راهداری این شهرستان با جمع آوری چهار هزار و 981 متر مکعب ماسه بادی از سطح محورهای مواصلاتی منطقه از مسدود شدن راه ارتباطی 17 روستای منطقه خودداری نمودند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان زهک سیستان و بلوچستان گفت: نیروهای راهداری این شهرستان با جمع آوری چهار هزار و 981 متر مکعب ماسه بادی از سطح محورهای مواصلاتی منطقه از مسدود شدن راه ارتباطی 17 روستای منطقه خودداری نمودند.

ابراهیم شفیعی مقدم اظهار کرد: وزش بادهای 120 روزه سیستان سبب به حرکت درآمدن شن های روان در سطح محورهای مواصلاتی شهرستان زهک می شود به طوری که امروز طوفان با سرعت بیش از 80کیلومتر بر ساعت علاوه بر کاهش دید افقی تا 1000متر احتمال مسدود کردن مسیر ارتباطی 17 روستای این شهرستان با جمعیتی بالغ بر 2426 خانوار را به همراه داشت.

وی ادامه داد: در این راستا حضور به موقع نیروهای راهداری اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان زهک در مسیرهای طوفانی این شهرستان، از بسته شدن محورهای مواصلاتی منطقه جلوگیری و زمینه تردد روان روستاییان منطقه را فراهم نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش راهداران زهک برای جلوگیری از قطع راه ارتباطی 17 روستای درگیر طوفان

تلاش راهداران زهک برای جلوگیری از قطع راه ارتباطی 17 روستای درگیر طوفان