مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 16:052020-08-25سياسي

متن کامل بیانیه 10 بندی ایران، روسیه و ترکیه در ژنو


ایران، روسیه و ترکیه در بیانیه ای مشترک در ژنو بار دیگر بر تعهد قوی خود به حاکمیت، وحدت و تمامیت ارضی سوریه اذعان و بر لزوم احترام به این اصول توسط همه طرفها تأکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، ایران، روسیه و ترکیه در ادامه رایزنی ها در حاشیه سومین نشست کمیته قانون اساسی در ژنو امروز (سه شنبه) چهارم شهریور بیانیه مشترکی را در 10 بند به شرح زیر منتشر کردند.

جمهوری اسلامی ایران، فدراسیون روسیه و جمهوری ترکیه به عنوان ضامنین روند آستانه در حاشیه نشست عادی کمیته تدوین قانون اساسی در تاریخ 4 شهریور 1399 در ژنو نشستی سه جانبه تشکیل داده، و در نشست با هیأت های سوری و فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه گیر پدرسون به رایزنی پرداختند که منتج به موارد زیر شد: 1- بار دیگر بر تعهد قوی خود به حاکمیت، وحدت و تمامیت ارضی جمهوری عربی سوریه اذعان و بر لزوم احترام به این اصول توسط همه طرفها تأکید کردند.

  2- بار دیگر بر عزم خود مبنی بر مبارزه با تروریسم در تمامی اشکال و نمودهای آن و نیز ایستادگی در برابر دستورکارهای جدایی طلبانه که موجب تضعیف حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه شده و تهدیدکننده امنیت ملی کشورهای همسایه است تصریح کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متن کامل بیانیه 10 بندی ایران، روسیه و ترکیه در ژنو

متن کامل بیانیه 10 بندی ایران، روسیه و ترکیه در ژنو