مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 16:352020-08-25اقتصادي

آغاز ساخت گنبد مصلی نماز جمعه بروجن/تکمیل پروژه نیازمند مشارکت مردم و خیران است


ساخت گنبد مصلی نماز جمعه بروجن شروع شده است و تا چند روز دیگر کاشی کاری این گنبد هم آغاز می شود، تکمیل این پروژه همیاری مردم و خیران را می طلبد.

- حجت الاسلام علیرضا هراتی مطلق امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بروجن، گفت: ساخت مصلی نماز جمعه بروجن، از اوایل سال 90 شروع شد و متاسفانه تا کنون نیمه کاره باقی مانده است.

امام جمعه شهر بروجن افزود: طبق برآوردها تا سال 96، حدود دو میلیارد و 700 میلیون تومان هزینه ساخت مصلی نماز جمعه بروجن شده است.

هراتی مطلق با اشاره به شروع عملیات عمرانی مصلی نماز جمعه بروجن، بیان کرد: ساخت گنبد مصلی شروع شده است و تا چند روز دیگر کاشی کاری این گنبد هم آغاز می شود.

امام جمعه شهر بروجن بیان کرد: مبالغ 80 میلیون تومان کمک های مردمی و 80 میلیون تومان وام قرض الحسنه جمع آوری شده که برای ساخت گنبد 700 میلیون تومان دیگر لازم است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در هنگام بارش نزولات آسمانی، سازه ی فلزی ممکن بود دچار فرسودگی شود و باران به داخل نفوذ می کرد، طبق نظر کارشناسان تکمیل گنبد و گل دسته ها در اولویت قرار گرفت.

امام جمعه شهر بروجن یادآور شد: این مکان علاوه بر کارهای فرهنگی و برگزاری نماز، برای ستاد بحران مکانی استراتژیک و محکم است که می توان به خوبی از آن بهره برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ساخت گنبد مصلی نماز جمعه بروجن/تکمیل پروژه نیازمند مشارکت مردم و خیران است

آغاز ساخت گنبد مصلی نماز جمعه بروجن/تکمیل پروژه نیازمند مشارکت مردم و خیران است