مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 18:102020-08-25سياسي

هیئت اندیشه ورز هنر لرستان تشکیل شود/ «هنر» جامعه را حرکت می دهد


نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر لزوم تشکیل هیئت اندیشه ورز هنر لرستان گفت: هنر می تواند جامعه را حرکت دهد و دل انسان را به خدا نزدیک کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله احمد مبلغی شامگاه سه شنبه در نشست با چهره های شاخص فرهنگی و هنری لرستان با اشاره به لزوم تشکیل هیئت اندیشه ورزی هنر لرستان و برگزاری جلسات این هیئت به طور مرتب اظهار داشت: در حوزه کشاورزی چنین هیئتی تشکیل داده ایم و کارشناسان و مسئولان کنار هم جمع می شوند و به ارائه نظرات و دیدگاه می پردازند و در نهایت صحبت ها را به گوش مسئولان کشور و وزرا می رسانیم؛ با این اقدام هم شخصیت های استان معرفی می شود و هم نوعی حرکت انسجام بخش شکل گرفته است.

وی تصریح کرد: در حوزه فرهنگ و هنر هم باید همین گونه باشد و جلسات اختصاصی تشکیل شود و جمع بندی جلسات با نامه به مسئولان ذی ربط در سطح وزارت خانه ارسال شود.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه در این جلسات فقط طرح مشکل نمی کنیم بلکه راه حل هم می دهیم، گفت: استان ما ورود و حضور در این عرصه ها را نداشته در نتیجه باز شناخته نشده و انسجام کافی پیدا نکرده است.

آیت الله مبلغی با اشاره به اینکه امکانات و قابلیت های زیادی در لرستانی ها وجود دارد اما زمینه ها و فعالیت ها و سیاست گذاری ها معطوف به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت اندیشه ورز هنر لرستان تشکیل شود/ «هنر» جامعه را حرکت می دهد

هیئت اندیشه ورز هنر لرستان تشکیل شود/ «هنر» جامعه را حرکت می دهد