مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 18:202020-08-25سياسي

راندمان توسعه با انتخاب مدیران بومی افزایش می یابد/ لزوم انسجام در بیان مطالبات


نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه مدیران لرستان را از درون استان انتخاب کنیم، گفت: راندمان توسعه استان در این صورت افزایش خواهد یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، آیت الله احمد مبلغی در نشست با چهره های شاخص فرهنگی و هنری لرستان، با اشاره به تشکیل هیات های اندیشه ورز در حوزه فرهنگی و هنری در استان، اظهار کرد: در همین راستا فقط طرح مشکل نکرده و با معرفی ظرفیت ها، راهکار را نیز ارائه خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: لرستان دارای امکانات و قابلیت های بسیار برای انسجام اجتماعی است، اما زمینه ها، فعالیت ها و سیاست های درون استانی به دلائل مختلف معطوف به ایجاد انسجام نبوده است.

نماینده مردم لرستان در خبرگان رهبری با تأکید بر تشکیل نشست های هنری در قالب هیات های اندیشه ورز، افزود: بایستی اعضای تخصصی در این هیات ها حضور داشته و نتایج در فضای مجازی و رسانه ها منعکس شوند.

آیت الله مبلغی بیان داشت: همچنین بایستی مطالبات را در چارچوب های دقیق نظام و در جهت پیشبرد اهداف مطرح کرد.

وی با اشاره به نظریه فطرت علامه طباطبایی و مطهری، تصریح کرد: این نظریه بسیار مهم است و می توان چشم اندازها و سیاست گذاری هایی را بر اساس این اندیشه فرا روی جامعه ایجاد، پیگیری و دنبال کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راندمان توسعه با انتخاب مدیران بومی افزایش می یابد/ لزوم انسجام در بیان مطالبات

راندمان توسعه با انتخاب مدیران بومی افزایش می یابد/ لزوم انسجام در بیان مطالبات