مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 20:452020-08-25سياسي

از دلایل عمده عدم علاقه به کمیسیون حقوقی مجلس مثمر ثمر نبودن آن است


یک وکیل دادگستری با اشاره به عدم تشکیل کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس، گفت: یکی از دلایل عمده عدم علاقه به این کمیسیون خروج آن از کارکردهای تعریفی و شاید مثمر ثمر نبودن آن است.

- یک وکیل دادگستری با اشاره به عدم تشکیل کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس، گفت: یکی از دلایل عمده عدم علاقه به این کمیسیون خروج آن از کارکردهای تعریفی و شاید مثمر ثمر نبودن آن است.

عبدالله سمامی در گفت وگو با ایسنا در رابطه با تشکیل نشدن کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: مطابق اصل 66 قانون اساسی تعداد و ترتیب تشکیل کمیسیون ها به آیین نامه داخلی مجلس ارجاع داده شده است و مطابق ماده 57 آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی کمیسیون حقوقی و قضایی به عنوان یکی از کمیسیون.

های تخصصی مجلس در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه پس از چندین ماه از آغاز به کار مجلس شورای اسلامی مشاهده می شود هنوز این کمیسیون مهم و کاربردی شروع به کار ننموده و جدیتی نیز در تشکیل آن وجود ندارد.

امری که مسبوق به سابقه می باشد و در دوره پیشین نیز این مساله وجود داشته که علاقه ای از سوی نمایندگان جهت حضور در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس وجود ندارد.

این وکیل دادگستری با بیان اینکه نمایندگان حقوقدانی که به مجلس شورای اسلامی ورود می نمایند عضو کمیسیون های دیگری غیر از کمیسیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از دلایل عمده عدم علاقه به کمیسیون حقوقی مجلس مثمر ثمر نبودن آن است

از دلایل عمده عدم علاقه به کمیسیون حقوقی مجلس مثمر ثمر نبودن آن است