مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 02:202020-08-25بين الملل

بیش از 10،000 تروریست داعش در سوریه و عراق فعال هستند


معاون دبیرکل سازمان ملل در امور ضدتروریسم از فعالیت بیش از 10،000 تروریست داعش در عراق و سوریه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، ولادیمیر وورونکوف معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور ضدتروریسم با انتشار یک بیانیه اعلام کرد به رغم آنکه گروهک تروریستی داعش ظرف دو سال گذشته قلمرو اشغالی خود را در خاورمیانه از دست داد، همچنان بیش از 10،000 تن از تروریست های وابسته به این گروهک در سلول های کوچک میان کشورهای سوریه و عراق فعال هستند.

وورونکوف در سخنانی خطاب به شورای امنیت سازمان ملل به طور مفصل توضیح داد که علاوه بر حضور بیش از 10،000 تروریست داعش در مناطق مابین سوریه و عراق، حملات نیروهای داعش ظرف یکسال گذشته افزایش یافته است.

این معاون دبیرکل سازمان ملل بازگو کرد که روندی پیوسته از اجرای حمله ها توسط افرادی که به صورت آنلاین مورد القای ذهنی قرار گرفته و به تنهایی یا در گروه های کوچک دست به عملیات می زنند، وجود دارد که می تواند با تلاش های تبلیغاتی و فرصت طلبانه داعش در جریان بحران کووید -19 تقویت شود .

این در حالی است که به رغم افزایش حمله تروریست های داعش در منطقه، کارگروه مشترک و تحت رهبری آمریکا موسوم به عملیات اراده سخت ادعا می کند که داعش در حال ظهور مجدد نیست .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 10،000 تروریست داعش در سوریه و عراق فعال هستند

بیش از 10،000 تروریست داعش در سوریه و عراق فعال هستند