مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 03:202020-08-25پزشكي

توصیه هایی برای همزمانی شیوع آنفلوآنزا و کووید-19


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، گرگوری پولند کارشناس بیماری های عفونی و مدیر گروه تحقیقات واکسن کلینیک مایو می گوید: درحالیکه پیش بینی دقیق آنچه در فصل پاییز و زمستان با آن روبرو هستیم سخت است، - با نزدیک شدن به فصل پاییز و زمستان این پرسش مطرح است که بیماری کووید-19 چه تاثیری بر فصل شیوع آنفلوآنزا خواهد داشت؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، گرگوری پولند کارشناس بیماری های عفونی و مدیر گروه تحقیقات واکسن کلینیک مایو می گوید: درحالیکه پیش بینی دقیق آنچه در فصل پاییز و زمستان با آن روبرو هستیم سخت است، اما با بررسی آنچه در نیمکره جنوبی و پایان یافتن فصل آنفلوآنزا رخ داده، می توان به سرنخ هایی دست پیدا کرد.

به گفته این کارشناس بیماری های عفونی، در صورت استفاده از ماسک و حفظ فاصله مناسب، با آنچه در نیمکره جنوبی مشاهده کرده ایم بار ناشی از شیوع آنفلوآنزا روند کاهشی پیدا می کند.

بنابراین، استفاده از ماسک موثر است و در کاهش انتقال بیماری های عفونی اهمیت دارد.

راهکار های به کار گرفته شده به منظور کند ساختن شیوع بیماری کووید-19 از قبیل استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و شستشوی صحیح دست ها در کاهش شدت شیوع آنفلوآنزا نیز اهمیت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه هایی برای همزمانی شیوع آنفلوآنزا و کووید-19

توصیه هایی برای همزمانی شیوع آنفلوآنزا و کووید-19