مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 03:302020-08-26اقتصادي

مردم استعلام های مربوط به خرید موبایل را کنترل کنند


رییس اتحادیه بازار موبایل شهرستان شهرکرد با بیان اینکه قیمت تلفن همراه به ثباتی رسیده است، گفت: مردم استعلام های مربوطه را کنترل کرده آن گاه نسبت به خرید اقدام کنند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس اتحادیه بازار موبایل شهرستان شهرکرد با بیان اینکه قیمت تلفن همراه به ثباتی رسیده است، گفت: مردم استعلام های مربوطه را کنترل کرده آن گاه نسبت به خرید اقدام کنند.

فرشاد مرتاضی در گفت وگو با ایسنا تغییر قیمت موبایل را بین 20 تا 50 درصد عنوان و اظهار کرد: مدل های پایین افزایش قیمت بیشتر و مدل های بالاتر برخی مارک ها نظیر سامسونگ و آیفون تغییر قیمتی کمتر داشته است، بالاترین نرخ موبایل در بازار شهرکرد حدود 43 میلیون تومان است، از طرفی نرخ مصوب سود فروش تلفن همراه 7 درصد بوده که مورد گران فروشی در استان گزارش نشده و به نسبت شرایط بازار استان مناسب است.

وی با اشاره به اینکه تنها یک شرکت در استان به واردات گوشی همراه اقدام می کند، گفت: کاهش واردات در 3 ماهه نخست سال نزدیک به 50 درصد بوده که خوشبختانه مشکل کمبود کالا از تیرماه مرتفع شده و واردات به سهولت صورت می گیرد، در حال حاضر مسئله واردات با ارز آزاد حاصل از صادرات انجام می شود و بانک مرکزی برنامه هایی برای بازگشت ارز نیمایی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم استعلام های مربوط به خرید موبایل را کنترل کنند

مردم استعلام های مربوط به خرید موبایل را کنترل کنند