مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 03:502020-08-26سياسي

بهره مندی همه روستاهای قم تا سال آینده از آب و برق و گاز


عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلاتی در کشور وجود دارد که اگر باروحیه جهادی فعالیت کنیم این مشکلات رفع شدنی است، به لطف خدا انشاالله تا سال 1400 همه روستاهای قم از نعمت آب، - ایسنا/قم عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلاتی در کشور وجود دارد که اگر باروحیه جهادی فعالیت کنیم این مشکلات رفع شدنی است، به لطف خدا انشاالله تا سال 1400 همه روستاهای قم از نعمت آب، برق و گاز بهره مندمی شوند.

احمد امیرآبادی در مراسم بهره برداری از طرح گازرسانی به 21 روستای دهستان قاهان اظهار داشت: یکی از شعارهای نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی محرومیت زدایی بوده است.

اقدامات خوبی برای گازرسانی دهستان قاهان انجام شد که در این زمینه جلسه ای سال 91 در این دهستان برگزار شد و کسی باور نمی کرد که موضوع گازرسانی به این روستا محقق شود.

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: یکی از امکاناتی که لازم است همه مردم از آن بهره مند شوند نعمت خدادادی گاز است که برای مناطق سردسیر نیاز است، این اتفاق محقق شد و جمهوری اسلامی و مسئولان استان نشان دادند موضوعی که مورد تأکید انقلاب اسلامی است یعنی رسیدن به مناطق محروم فقط یک شعار نیست و در عمل محقق شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی همه روستاهای قم تا سال آینده از آب و برق و گاز

بهره مندی همه روستاهای قم تا سال آینده از آب و برق و گاز