مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 03:552020-08-26سياسي

شهیدی که حول محور قیام عاشورا فعالیت تبلیغی می کرد


فرزند شهید انصاری، رایزن فرهنگی شهید جمهوری اسلامی ایران در بیروت گفت: شهید انصاری فعالیت های تبلیغی خود را حول محور قیام عاشورا قرار می داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نهمین هفته از اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم روز گذشته، چهارم شهریور همزمان با هفته دولت و روز کارمند با تجلیل از خانواده شهیدان سید معصوم موسوی و امیرحمزه خبازی از شهیدان کارمند در استان فارس در محل حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) اختصاص داشت.

همچنین به صورت همزمان و در تهران از خانواده شهید ابراهیم انصاری رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بیروت نیز تجلیل به عمل آمد.

مهدی انصاری، فرزند رایزن فرهنگی شهید جمهوری اسلامی ایران در بیروت طی سخنانی اظهار کرد: شهید انصاری سا ل1338 در شهر لامرد در استان فارس متولد شد و من نیز در شهر شیراز متولد شدم، از این نظر بسیار خرسندم که فرصتی فراهم شد تا در جریان برگزاری طرح ملی سه شنبه های تکریم، طی این ارتباط مجازی با خانواده دو تن از شهدای استان فارس دیدار داشته باشم.

فرزند حجت الاسلام شهید انصاری در ادامه ضمن قدردانی از مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به برگزاری 9 هفته از طرح ملی سه شنبه های تکریم، به برخی ویژگی های پدر شهیدش اشاره کرد و گفت: آن شهید از دوران نوجوانی و جوانی فعالیت های تبلیغی خود را آغاز کرد و زمانی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهیدی که حول محور قیام عاشورا فعالیت تبلیغی می کرد

شهیدی که حول محور قیام عاشورا فعالیت تبلیغی می کرد