مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 04:152020-08-26بين الملل

وزیر اسراییلی: با فروش حتی یک پیچ اف35 به امارات مخالفیم


وزیر امور شهرک سازی ها در دولت رژیم صهیونیستی طی سخنانی مخالفت این رژیم با فروش حتی یک پیچ جنگنده های اف35 به هر کشوری در خاورمیانه را اعلام کرد.

- وزیر اسراییلی: با فروش حتی "یک پیچ" اف35 به امارات مخالفیم وزیر امور شهرک سازی ها در دولت رژیم صهیونیستی طی سخنانی مخالفت این رژیم با فروش "حتی یک پیچ" جنگنده های "اف35" به هر کشوری در خاورمیانه را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، تساحی هنگبی، وزیر امور شهرک سازی دولت رژیم صهیونیستی اظهار کرد: ما مخالف فروش حتی یک پیچ جنگنده های اف35 به هر کشوری در خاورمیانه هستیم چه صلح میان ما برقرار باشد چه نه.

وی در این باره گفت: این موضع ما است و پیشتر اعلام شد و طی هفته های اخیر درباره آن توضیحات داده شده است.

این وزیر صهیونیستی در ادامه گفت که حتی اگر آمریکا علی رغم مخالفت اسراییل اقدام به فروش اف35 پیشرفته به امارات کند، این رژیم راهی را برای تضمین برتری نظامی خود در منطقه خواهد یافت.

هنگبی همچنین معامله اف35 میان ترکیه و آمریکا را یادآوری کرد که به دلیل خرید سامانه های پدافندی اس-400 روسیه توسط آنکارا، لغو شد.

وی در ادامه تکذیب کرد که معامله جنگنده های اف35 میان آمریکا و امارات بخشی از شروط عادی سازی روابط میان ابوظبی و تل آویو بوده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اسراییلی: با فروش حتی یک پیچ اف35 به امارات مخالفیم

وزیر اسراییلی: با فروش حتی یک پیچ اف35 به امارات مخالفیم