مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 04:152020-08-26سياسي

استفاده از 60 روحانی در طرح بصیرت عاشورایی در سمنان


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: در اجرای طرح بصیرت عاشورایی، امسال از ظرفیت 60 نفر از روحانیان مبلغ در این استان استفاده می شود.

- حجت الاسلام اسماعیل تدینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: در راستای اجرای طرح بصیرت عاشورایی، امسال از ظرفیت 60 نفر از روحانیان مبلغ استفاده شده است که از این تعداد، 31 نفر در برنامه ها حضور یافته و به ایراد سخنرانی و اجرای برنامه فرهنگی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی می پردازند.

وی افزود: مابقی روحانیان به کارگیری شده در اجرای طرح بصیرت عاشورایی امسال به جهت شرایط موجود در فضاهای ایجادشده بر بستر فضای مجازی فعالیت دارند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: همه ساله برنامه های طرح بصیرت عاشورایی با حضور اقشار مختلف در امامزادگان و بقاع متبرکه برگزار می شد؛ ولی امسال به جهت شرایط ویژه ای که در جامعه حاکم است، برنامه ریزی هایی صورت گرفته تا بخشی از فعالیت ها بر بستر فضای مجازی و بدون حضور جمعیت در امامزادگان استان برگزار شود.

وی عنوان کرد: با توجه به ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کرونا ، برنامه سخنرانی و عزاداری حضوری با رعایت سقف ساعت تعیین شده و در فضاهای استاندارد بر اساس دستورالعمل، پیش بینی شده و با رعایت اصول بهداشتی در حال برگزاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از 60 روحانی در طرح بصیرت عاشورایی در سمنان

استفاده از 60 روحانی در طرح بصیرت عاشورایی در سمنان