مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 04:202020-08-26سياسي

بهره گیری از 60 روحانی مبلغ در بصیرت عاشورایی سمنان


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: در اجرای طرح بصیرت عاشورایی امسال از ظرفیت 60 نفر از روحانیون مبلغ در سطح استان سمنان استفاده می شود.

- بهره گیری از 60 روحانی مبلغ در "بصیرت عاشورایی" سمنان ایسنا/سمنان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: در اجرای طرح بصیرت عاشورایی امسال از ظرفیت 60 نفر از روحانیون مبلغ در سطح استان سمنان استفاده می شود.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل تدینی 5شهریورماه اظهار کرد: در راستای اجرای طرح بصیرت عاشورایی امسال از ظرفیت 60 نفر از روحانیون مبلغ استفاده شده است که از این تعداد 31 نفر در برنامه ها حضور یافته و به ایراد سخنرانی و اجرای برنامه فرهنگی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی می پردازند.

وی افزود: مابقی روحانیون به کارگیری شده در اجرای طرح بصیرت عاشورایی امسال به جهت شرایط موجود در فضاهای ایجادشده بر بستر فضای مجازی فعالیت دارند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: همه ساله برنامه های طرح بصیرت عاشورایی با حضور اقشار مختلف در امامزادگان و بقاع متبرکه برگزار می شد ولی امسال به جهت شرایط ویژه ای که در جامعه حاکم است، برنامه ریزی هایی صورت گرفته تا بخشی از فعالیت ها بر بستر فضای مجازی و بدون حضور جمعیت در امامزادگان استان برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از 60 روحانی مبلغ در بصیرت عاشورایی سمنان

بهره گیری از 60 روحانی مبلغ در بصیرت عاشورایی سمنان