مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 04:252020-08-26اقتصادي

دستگاه های دولتی در حمایت از سرمایه گذاران خساست به خرج ندهند


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور گفت: نرخ بیکاری چهارمحال و بختیاری در چند سال اخیر کاهش چشمگیر داشته است، اما هم چنان این استان در رتبه های بالای بیکاری است، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور گفت: نرخ بیکاری چهارمحال و بختیاری در چند سال اخیر کاهش چشمگیر داشته است، اما هم چنان این استان در رتبه های بالای بیکاری است، نباید دستگاه های دولتی در حمایت از سرمایه گذاران خساست به خرج دهند.

بابک دین پرست پنجم شهریورماه در بازدید از واحد تولید آب معدنی در شهرستان فارسان در خصوص اعطای تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری به واحدهای صنعتی، اظهار کرد: برای اعطای این تسهیلات برخی محدویت های قانونی وجود دارد و آخرین و پنجمین مرحله اعتبار ابلاغ شده است و تا چند روز آینده در بانک های عامل توزیع می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور تاکید کرد: تا آنجایی که قوانین و مقررات اجازه می دهد باید از سرمایه گذران حمایت کنیم تا برای افراد بیکار اشتغال ایجاد شود.

وی تاکید کرد: نرخ بیکاری چهارمحال و بختیاری در چند سال اخیر کاهش چشمگیر داشته است، اما هم چنان این استان در رتبه های بالای بیکاری است، نباید دستگاه های دولتی در حمایت از سرمایه گذاران خساست به خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های دولتی در حمایت از سرمایه گذاران خساست به خرج ندهند

دستگاه های دولتی در حمایت از سرمایه گذاران خساست به خرج ندهند