مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 04:302020-08-26بين الملل

شورای امنیت باری دیگر مقبولیت نامه آمریکا برای اعمال تحریم ایران را رد کرد


نمایندگی کشورمان در سازمان ملل در پی شکست دوباره آمریکا در سازمان ملل با عدم حمایت حداکثری از اقدام آن به استفاده از مکانیسم بازگردانی تحریم ها علیه ایران، - نمایندگی کشورمان در سازمان ملل در پی شکست دوباره آمریکا در سازمان ملل با عدم حمایت حداکثری از اقدام آن به استفاده از مکانیسم بازگردانی تحریم ها علیه ایران، مواضع کشورمان در این باره را بیان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا میریوسفی، معاون مطبوعاتی هیات کشورمان در سازمان ملل بیانیه نمایندگی دائمی کشورمان در نیویورک را درباره اقدام آمریکا به اعمال تحریم های سازمان ملل علیه ایران در صفحه توییترش منتشر کرد.

در این بیانیه آمده است: امروز اکثریت تاثیرگذاری از اعضای شورای امنیت باری دیگر مقبولیت نامه اخیر آمریکا را که مدعی آغاز روندی برای اعمال تحریم های شورای امنیت سازمان ملل علیه ایران بود، رد کردند.

اگرچه نامه هایی فردی یا جمعی به رییس شورای امنیت سازمان ملل از سوی 13 عضو از 15 عضو شورای امنیت از جمله اعضای باقی مانده در برنامه جامع اقدام عمل مشترک(برجام) و همچنین ایران پیش از این استحقاق قانونی نامه آمریکا را رد کرده اند.

اعضای شورای امنیت سازمان ملل به وضوح بیان کرده اند که آمریکا پس از خروجش از برجام(توافق هسته ای ایران) دیگر یکی از مشارکت کنندگان دربرجام نیست و از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای امنیت باری دیگر مقبولیت نامه آمریکا برای اعمال تحریم ایران را رد کرد

شورای امنیت باری دیگر مقبولیت نامه آمریکا برای اعمال تحریم ایران را رد کرد