مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 04:352020-08-26سياسي

مطالبات شهرداری وصول شود/ ضرورت توجه به مناطق حاشیه ای شهر


نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت وصول مطالبات شهرداری خرم آباد تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازشفاف سازی کند افزود: روشنگری راه درمان مشکلات است و مردم حق دارند که در مورد اموال و ثروت اعضای شورای شهر، نمایندگان و مسئولین، چه قبل و چه بعد از انتخابات بدانند.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خدمات شهرداری باید الکترونیکی شوند تا دست رانت خوارها تا حدود زیادی کوتاه شود گفت: به حاشیه های شهر باید توجه ویژه شود و به جای شهرداری، شهر باید رشد کند.

ویسکرمی با اشاره به اینکه ما تاوان بی تدبیری گذشتگان خود را می دهیم تصریح کرد: ساختن دیواره ساحلی و برداشتن کف رودخانه که اینقدر به طول انجامید یعنی برگشتن به نقطه صفر و پیشرفت محسوب نمی شود؛ هر چند از زحمات این عزیزان تشکر می کنم.

وی با تاکید بر اینکه تا زمانی که مسئولین ما نمایندگان مردم را نامحرم بدانند نباید امید به اصلاح داشته باشیم بیان داشت: بر خلاف زحمت مسئولین آب استان، بعضی از مناطق روستایی و حتی شهری ما هنوز مشکل آب دارند.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: باید به فکر منبع آب شرب پایدار برای خرم آباد باشیم و تنها راه نجات آب شرب این شهر تکمیل سدهای مربوط به آب شرب شهر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات شهرداری وصول شود/ ضرورت توجه به مناطق حاشیه ای شهر

مطالبات شهرداری وصول شود/ ضرورت توجه به مناطق حاشیه ای شهر