مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 04:452020-08-26سياسي

تجربه یک روز همیاری بیماران کرونایی/ رنگ و بوی متفاوت امسال هیأت جهادگران


تجربه یک روز همیاری بیماران کرونایی در ایام محرم و در بیمارستانی به نام امام حسین(ع) کنار جهادگران سفیدپوش سلامت که ماه ها از جان و زندگی خود گذشته اند و یاری سایر جهادگران و تعدادی طلبه جوان که از قم راهی پایتخت شده اند، - خبرگزاری فارس از تهران؛ محمد حسینی: یاد روزایی افتادم که من و علی برای زمان رفتن به خبرگزاری با مدیر خود به دلیل مسافت نسبتاً طولانی چَک و چونه می زدیم که باید من 8:30 و علی که راهش دورتر است باید 9:30 حاضر باشیم ولی برای امروز 7 صبح تو ایستگاه مترو شهرری شب قبل بدون هیچ اِنقلت قرار گذاشتیم و موعد مقرر سرحال و با انرژی همدیگر را ملاقات کردیم.

مقصد ما بیمارستان امام حسین(ع) در خیابان شهید مدنی تهران است.

  این اولین باری نبود که ما بین بیماران و حتی اموات را در دور و بر ما باور ندارند و از زدن ماسک و رعایت نکات بهداشتی ساده و حداقلی دریغ می کنند و برایشان سخت است و سبب می شوند پای خودشان یا بسیاری به بیمارستان بکشد.

وقتی خبرنگاران سوژه می شوند! راهی دفتر فرهنگی بیمارستان شدیم، با بر و بچه های جهادگر آشنا و برای شروع تجربه همیاری بیمار را باور و لمس کرده اند با وضعیتی که فقط بخشی از چشمان من و علی بیرون بود انگار همه از ما ترس داشتند و به خصوص در آسانسور و فاصله خود را به خوبی حفظ می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربه یک روز همیاری بیماران کرونایی/ رنگ و بوی متفاوت امسال هیأت جهادگران

تجربه یک روز همیاری بیماران کرونایی/ رنگ و بوی متفاوت امسال هیأت جهادگران