مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 05:052020-08-26سياسي

طرح بصیرت عاشورایی در استان سمنان اجرا می شود/همکاری 60 مبلغ دینی


مدیرکل اوقاف استان سمنان با بیان اینکه طرح بصیرت عاشورایی در سطح استان به مناسبت محرم اجرا می شود، گفت: 60 روحانی و مبلغ دینی در قالب این طرح با اوقاف همکاری می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحضور یافته و با سخنرانی مذهبی در کنار رعایت مسائل بهداشتی و پروتکل های حفاظتی اقدامات ترویجی و تبلیغی را صورت داده اند.

سخنرانی با رعایت نکات بهداشتی مدیرکل اوقاف استان سمنان با بیان اینکه ایراد سخنرانی و اجرای برنامه فرهنگی در زمره اقدامات روحانیان در این طرح است، تاکید کرد: مابقی روحانیان به کارگیری شده در اجرای طرح بصیرت عاشورایی سال جاری به دلیل شرایط موجود در فضاهای ایجادشده بر بستر فضای مجازی فعالیت دارند.

تدینی با اشاره به برنامه های طرح بصیرت عاشورایی با حضور اقشار مختلف در امامزادگان و بقاع متبرکه طی سال های قبل، افزود: در سال جاری به واسطه شرایط ویژه ای که در جامعه حاکم است، برنامه ریزی هایی صورت گرفته تا بخشی از فعالیت ها بر بستر فضای مجازی و بدون حضور مردم برگزار شود.

وی با بیان اینکه از آغاز سال 99 تاکنون چهار مرحله طرح توسط اوقاف استان سمنان اجرا شده است، تاکید کرد: برنامه های آرامش بهاری، ضیافت الهی، نشاط معنوی و بصیرت عاشورایی با همکاری 147 مبلغ دینی و روحانی در سطح استان برگزار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح بصیرت عاشورایی در استان سمنان اجرا می شود/همکاری 60 مبلغ دینی

طرح بصیرت عاشورایی در استان سمنان اجرا می شود/همکاری 60 مبلغ دینی