مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 05:052020-08-26سياسي

درد دل های اهالی فرهنگ و هنر در دیدار با آیت الله مبلغی


نشست صمیمانه ای با چهره های شاخص فرهنگ و هنر استان برگزار شد، جلسه ای که حکایت از دل پر درد هنرمندان و نادیده گرفتن مطالبات به حق آنان داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، بدون تردید اساس توسعه هر جامعه بر اساس مولفه های فرهنگی آن بنا نهاده می شود، شاخصه ای که شالوده دیگر ابعاد پیشرفت بوده و نقش بسیار کلیدی را ایفا می کند.

همچنان که هر چه غنای فرهنگی یک منطقه بیشتر باشد، دستیابی و دسترسی افراد به ترازهای توسعه یافتگی آسان تر و کم هزینه تر می شود، چرا که مهمترین زیرساخت برای رشد فضائل اخلاقی و معنوی فراهم شده است.

 اگرچه اهمیت نقش حوزه فرهنگ و هنر در تعالی بخشی جامعه انکارناپذیر است، اما طی سال های اخیر و با وجود فشارهای مختلف همچون تحریم و تهدید نظامی، توجه دولتمردان به حوزه فرهنگ به گونه چشم گیری کاهش یافته و سیاست گذاری ها اغلب برای رفع موانع اقتصادی و سیاسی پایه گذاری شده است.

حال اینکه کارشناسان، تقویت و ترویج حوزه وسیع فرهنگ را راهکار عبور از مشکلات دیگر  دانسته و بسیار بر آن تاکید دارند، اما متاسفانه آنچه را امروز شاهد هستیم کاهش اعتبارات و نادیده گرفتن مسائل و مطالبات فعالان بخش فرهنگ و هنر است.

امشب و با حضور نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، نشست صمیمانه ای با تعداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درد دل های اهالی فرهنگ و هنر در دیدار با آیت الله مبلغی

درد دل های اهالی فرهنگ و هنر در دیدار با آیت الله مبلغی