مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 05:102020-08-26فرهنگي

شکایت «پولانسکی» از آکادمی اسکار رد شد


یک قاضی درخواست «رومن پولانسکی» برای عضویت مجدد در آکادمی اسکار را رد کرد و این نهاد سینمایی را برای اخراج این کارگردان سرشناس محق دانست.

- یک قاضی درخواست رومن پولانسکی برای عضویت مجدد در آکادمی اسکار را رد کرد و این نهاد سینمایی را برای اخراج این کارگردان سرشناس محق دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ورایتی، رومن پولانسکی سال گذشته از آکادمی اسکار به دلیل اخراج بدون اطلاع قبلی و روند ناعادلانه رسیدگی به پرونده اش شکایت کرد بود، روز گذشته یک قاضی یه نام ماری استروبل اعلام کرد در حالی که آکادمی اسکار می توانسته پیش از اخراج به او اطلاع دهد اما در نهایت به او فرصت دفاع عادلانه از خودش را داده است.

هارولد براون وکیل پولانسکی گفت احتمالا به رای دادگاه اعتراض نخواهد کرد و همچنین در پاسخ به سوالی درباره این که چرا عضویت در آکادمی برای این کارگردان مطرح مهم بود ؟! عنوان کرد که این مساله مهم نبوده و تنها یک دو عضو آکادمی اسکار پشت تصمیم به اخراج پولانسکی قرار گرفته اند.

بروان در سال های اخیر بارها درخواست کرده که پولانسکی به صورت غیابی محاکمه شود تا بتواند به صورت آزادانه سفر کند اما دادگاههای لس آنجلس تاکید میکنند که او باید برای محاکمه به آمریکا بازگردانده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت «پولانسکی» از آکادمی اسکار رد شد

شکایت «پولانسکی» از آکادمی اسکار رد شد