مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 05:152020-08-26اقتصادي

با اجرای طرح سبز بیش از 4 میلیون برگه قبض حذف شد


معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان گفت: با اجرای طرح سبز 4 میلیون و 200 هزار برگه قبض برق حذف شد که این طرح با استقبال مردم روبرو شد.

- ایسنا/اصفهان معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان گفت: با اجرای طرح سبز 4 میلیون و 200 هزار برگه قبض برق حذف شد که این طرح با استقبال مردم روبرو شد.

مهرداد جنتیان، امروز (چهارشنبه_5 شهریور) در نشست خبری اظهار کرد: با راه اندازی سامانه خدمات سبز از این پس مردم می توانند درخواست های خود را به شکل غیر حضوری مطرح کنند.

با اجرای این طرح 40 فرایند خدمات برق به صورت غیر حضوری ارائه می شود.

وی ادامه داد: تعداد کل خدمات غیر حضوری در سال 98 برابر با 742 هزار و 885 درخواست بود و پذیرش تمام درخواست ها به صورت تلفنی با شماره 38121 است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان تصریح کرد: در سال 98 رتبه اول وصول مطالبات در سطح کشور را داشتیم و جز شرکت هایی هستیم که کمترین آمار مصرف برق غیرمجاز را داریم.

جنتیان گفت: تا پایان مرداد امسال، 340 هزار تماس تلفنی با مرکز سمیع داشته ایم که از این تعداد 30 هزار درخواست ثبت شده است و 70 هزار مشاوره هم داشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با اجرای طرح سبز بیش از 4 میلیون برگه قبض حذف شد

با اجرای طرح سبز بیش از 4 میلیون برگه قبض حذف شد