مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 05:402020-08-26اقتصادي

اختصاص 150 میلیارد ریال برای آبرسانی به شهرستان نمین


مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: 150 میلیارد ریال از محل سفر رییس جمهور برای طرح آبرسانی به نمین و عنبران اختصاص یافته است.

- عباس جنگی مرنی پنجم شهریور در بازدید از پروژه انتقال آب به عنبران اظهار کرد: برای این پروژه تاکنون 220 میلیارد ریال هزینه شده و مراحل مختلف این طرح آبرسانی با پیشرفت 60 درصد در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: برای تکمیل و بهره برداری از این پروژه به 45 میلیارد ریال اعتبار نیاز است تا ایستگاه پمپاژ و مخازن طرح آبرسانی به نمین و عنبران به اتمام برسد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اردبیل افزود: 9 کیلومتر از لوله گذاری این مسیر به اتمام رسیده و عملیات حفاری و لوله گذاری در مابقی این مسیر در حال انجام است که امیدواریم تا پایان امسال مراحل مختلف انتقال آب انجام شده و ساکنان نمین، عنبران و روستاهای اطراف از آب شرب پایدار استفاده کنند.

جنگی مرنی گفت: 30 هزار نفر جمعیت نمین و عنبران و روستاهای همجوار با تامین 160 لیتر در ثانیه آب شرب پایدار و بهداشتی را مورد استفاده قرار خواهند داد که انتظار می رود با همکاری مسئولان شهرستان نمین این پروژه هرچه سریعتر تکمیل و آماده بهره برداری شود.

وی تصریح کرد: استاندار اردبیل تاکید و توصیه جدی بر بهره برداری این پروژه دارد تا اهالی منطقه بعد از سال ها انتظار از مزایای پروژه استف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 150 میلیارد ریال برای آبرسانی به شهرستان نمین

اختصاص 150 میلیارد ریال برای آبرسانی به شهرستان نمین