مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 06:352020-08-26بين الملل

تمسخر ادعاهای بشردوستانه نماینده آمریکا از سوی کاربران توییتر


ژست بشردوستانه »کلی کرافت» نماینده آمریکا در سازمان ملل و تضاد حرف و عمل این کشور، روزنامه نگاران و تحلیلگران فعال در توییتر را به واکنش تمسخرآمیز واداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، تلاش های کلی کرافت نماینده آمریکا در سازمان ملل برای بزک کردن اقدامات ضد ایرانی واشنگتن با ادعاهای بشردوستانه بازخوردی تمسخرآمیز داشت و بسیاری از ناظران به وی یادآوری کردند حرف و عمل آمریکا با یکدیگر منطبق نیست.

کرافت در حمایت از تلاش آمریکا برای بازگرداندن تحریم های سازمان ملل علیه ایران، در ژستی بشردوستانه روز سه شنبه در توییتر نوشت: ایالات متحده مردم ایران یا منطقه را رها نخواهد کرد.

وی در ادامه به اتهام زنی پرداخت و ادعا کرد: ما هرگز به ایران، حامی شماره یک تروریسم در جهان اجازه نخواهیم داد آزادانه سلاح های جنگی خرید و فروش کند.

او در ادامه، در واکنش به انزوای دوباره آمریکا بعد از اعلام نظر رییس شورای امنیت در خصوص تلاش واشنگتن برای بازگرداندن تحریم های ایران، مدعی شد اکثریت مخالف شورای امنیت با تروریست ها همراه شده اند.

بعد از این توییت، کاربران توییتر گفتند که این اظهارات با مداخلات نظامی واشنگتن در منطقه خاورمیانه، خیانت این کشور به متحدانش و مجتمع نظامی صنعتی آمریکا سازگاری ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمسخر ادعاهای بشردوستانه نماینده آمریکا از سوی کاربران توییتر

تمسخر ادعاهای بشردوستانه نماینده آمریکا از سوی کاربران توییتر