مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 06:452020-08-26اقتصادي

بدون کد بورسی و به صورت غیرحضوری سهام دارایی دوم دولت(ETF)را بخرید


متقاضیان خریداری واحد های سرمایه گذاری ETF پالایشی یکم (صندوق قابل معامله در بورس) که فاقد کد معاملاتی هستند، می توانند بدون مراجعه حضوری و از طریق اپلیکیشن ایوا پذیره نویسی را انجام دهند.

- بدون کد بورسی و به صورت غیرحضوری سهام دارایی دوم دولت(ETF)را بخرید متقاضیان خریداری واحد های سرمایه گذاری ETF پالایشی یکم (صندوق قابل معامله در بورس) که فاقد کد معاملاتی هستند، می توانند بدون مراجعه حضوری و از طریق اپلیکیشن ایوا پذیره نویسی را انجام دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام روابط عمومی پرداخت الکترونیک سداد، این پذیره نویسی از بامداد چهارشنبه، پنجم شهریورماه آغاز شده و تا پایان روز چهارشنبه 19 شهریورماه ادامه خواهد یافت.

در این طرح پذیره نویسی، سقف سرمایه گذاری هر شخص حقیقی (هر کد ملی ایرانی) در مجموع دو صندوق قابل معامله اول و دوم دولتی، پنج میلیون تومان و معادل 500 واحد سرمایه گذاری تعیین شده است.

پذیره نویسی برای هر فرد دارای کد ملی، بدون محدودیت سنی امکان پذیر است.

پس از اتمام پذیره نویسی و اخذ مجوز فعالیت صندوق از سازمان بورس و اوراق بهادار، سهام موضوع فعالیت این صندوق (باقی مانده سهام دولت در چهار پالایشگاه) با اعمال 20 درصد تخفیف به متقاضیان صندوق واگذار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدون کد بورسی و به صورت غیرحضوری سهام دارایی دوم دولت(ETF)را بخرید

بدون کد بورسی و به صورت غیرحضوری سهام دارایی دوم دولت(ETF)را بخرید