مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 06:552020-08-26اقتصادي

معابر اصلی و کوچه های ابهر با 10 هزار تن آسفالت مفروش شد


علی رغم افزایش قیمت قیر، 10 هزار تن آسفالت در معابر اصلی و کوچه های شهر ابهر پخش شده است.

- محمدرضا ذوالقدری ها در گفت وگو با ایسنا، با تبریک هفته دولت و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، افزود: شهرداری ابهر همچون سال های قبل همزمان با هفته دولت، پروژه های مختلفی را افتتاح و یا کلنگ زنی خواهد کرد.

وی با اشاره به مهم ترین پروژه های شهرداری ابهر در این ایام، تصریح کرد: از مهم ترین پروژه ها که جزو مطالبات مردم این شهر نیز بود، می توان به افتتاح فاز دوم بازطراحی و ساماندهی پارک پردیس و نیز افتتاح سه پارک محله ای در حسین آباد و شهرک گلسار اشاره کرد.

این مسئول از کلنگ زنی سه پروژه مهم در این ایام نیز خبر داد و اظهار کرد: این پروژه ها شامل کلنگ زنی استخر سرپوشیده، ساختمان اداری – تجاری و بهداشتی شریف آباد و ساختمان خدماتی - اداری خیابان 17 شهریور است.

شهردار ابهر با بیان اینکه بازطراحی پارک پردیس یکی از پروژه هایی است که از سال های قبل آغاز شده است، ادامه داد: فاز اول این پروژه در سال 97 به بهره برداری رسید و فاز دوم نیز از سال گذشته آغاز و امسال همزمان با هفته دولت به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اهمیت این پارک ها و فضای تفریحی برای شهروندان ابهری و نیز مطالبات آن ها در این زمینه، عنوان کرد: استقبال خوبی از ساماندهی فاز ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معابر اصلی و کوچه های ابهر با 10 هزار تن آسفالت مفروش شد

معابر اصلی و کوچه های ابهر با 10 هزار تن آسفالت مفروش شد