مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 07:152020-08-26سياسي

بانک ها اصلی ترین محور تحقق جهش تولید هستند


رییس مجمع نمایندگان استان یزد، بانک ها را اصلی ترین محور تحقق جهش تولید دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازانقلاب مداوم در مورد اقتصاد تاکید می کنند و نام سال را جهش تولید می گذارند، اصلی ترین محور تحقق این شعار بانک ها هستند و متأسفانه باید اعلام کنم در تحقق این امر موفق نبوده ایم.

نماینده مردم شهرستان های تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با صاحب نظران و متخصصان اقتصادی داخل و بیرون از مجلس گفتگو و مشورت زیادی داشته ام و همه آنها تقریباً این موضوع را قبول دارند که مشکلات عمده اقتصادی ما به جز تحریم به بانک ها بر می گردد.

وی ادامه داد: من نماینده دو شهرستان هستم و ده ها واحد تولیدی در این دو شهرستان غیرفعال و دارای مشکل هستند که عمده ترین مشکلات آنها با همکاری بخش بانکی قابل رفع است.

میرمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع بانکداری بدون ربا اشاره و تصریح کرد: اصلاح قانون عملیات بانکی بدون ربا تنها با شرط رعایت همه مؤلفه های آن امکان پذیر است ولی با وجود الکترونیکی شدن جریان بانکی باز هم این موضوع درست نشده چون بخشی از قانون را گرفته و بخشی را رها کرده ایم.

وی تاکید کرد: علما و مراجع بارها و بارها از ربوی بودن بانک ها گلایه کرده اند و حتی کسی مانند آیت الله جوادی آملی در هنگام بیان این موضوع گریه می کرد؛ ربا، جنگ با خدا تعریف شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها اصلی ترین محور تحقق جهش تولید هستند

بانک ها اصلی ترین محور تحقق جهش تولید هستند