مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 07:152020-08-26حوادث

کشف سیگار قاچاق و انواع قرص متادون از یک مغازه در ملایر


فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف سیگار قاچاق و انواع قرص متادون از یک مغازه در شهرستان ملایر خبر داد و گفت: مأموران پاسگاه سامن براساس گزارشات واصله از توزیع اقلام قاچاق و فاقد مجوز قاتنونی در یک مغازه مطلع شده که بلافاصله با هماهنگی صورت گرفته با .

- ایسنا/همدان فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف سیگار قاچاق و انواع قرص متادون از یک مغازه در شهرستان ملایر خبر داد و گفت: مأموران پاسگاه سامن براساس گزارشات واصله از توزیع اقلام قاچاق و فاقد مجوز قاتنونی در یک مغازه مطلع شده که بلافاصله با هماهنگی صورت گرفته با دستگاه قضایی از این مغازه بازرسی کردند.

سرهنگ محمدباقر سلگی در گفت وگو با ایسنا، افزود: مأموران در بازرسی از این مغازه موفق به کشف تعداد 5000 نخ انواع سیگار قاچاق و تعداد قابل ملاحظه ای انواع قرص متادون شدند که با تشکیل پرونده، متهم تحویل مراجع قضایی شد.

وی با بیان اینکه رعایت قانون و خودداری از فروش هرگونه اقلام قاچاق و غیرقانونی از جمله ضروریات غیرقابل اجتناب در محل کسب است، ادامه داد: همچنین در راستای مقابله با قاچاق منابع طبیعی و فرآوردهای چوبی و سپس کسب اطلاعاتی مبنی بر اینکه یک دستگاه خودرو وانت نیسان در امر قاچاق ذغال فعالیت دارد، توقیف آنها در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف سیگار قاچاق و انواع قرص متادون از یک مغازه در ملایر

کشف سیگار قاچاق و انواع قرص متادون از یک مغازه در ملایر