مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 07:202020-08-26اقتصادي

افتتاح 91 هزار میلیارد سرمایه گذاری صنعتی در کرمانشاه در دولت تدبیر و امید


رییس سازمان صمت استان کرمنشاه از به بهره برداری رسیدن بیش از 91 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری صنعتی در استان کرمانشاه در دولت تدبیر و امید خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس سازمان صمت استان کرمنشاه از به بهره برداری رسیدن بیش از 91 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری صنعتی در استان کرمانشاه در دولت تدبیر و امید خبر داد.

محسن دارابی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اقداماتی که در مدت هفت ساله فعالیت دولت تدبیر و امید در کرمانشاه صورت گرفته، افزود: در این مدت 3534 فقره جواز تاسیس صنعتی با سرمایه گذاری بیش از 294 هزار میلیارد ریال و پیش بینی اشتغال حدود 94 هزار و 700 نفر در استان صادر شده است.

وی ادامه داد: تعداد جوازهای تاسیس صادر شده 37 درصد، میزان سرمایه گذاری مجوزها 125 درصد و اشتغالزایی آنها پنج درصد نسبت به هفت ساله ماقبل آن رشد داشته است.

رییس سازمان صمت استان کرمانشاه تعداد واحدهای صنعتی که در این هفت سال به بهره برداری رسیده را نیز 661 واحد با سرمایه گذاری حدود 91 هزار و 790 میلیارد ریال و اشتغالزایی یازده هزار و 700 نفر اعلام کرد و یادآور شد: تعداد واحدهای صنعتی به بهره برداری رسیده دو درصد، سرمایه گذاری واحدها 62 درصد و اشتغالزایی آنها یازده درصد افزایش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 91 هزار میلیارد سرمایه گذاری صنعتی در کرمانشاه در دولت تدبیر و امید

افتتاح 91 هزار میلیارد سرمایه گذاری صنعتی در کرمانشاه در دولت تدبیر و امید