مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 07:252020-08-26اقتصادي

آغاز پرداخت مطالبات داروخانه ها برای بیمه ایثارگران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بیمه دی که به بنیاد شهید و ایثارگران تعلق داشته و خانواده های شهدا و ایثارگران را تحت پوشش بیمه تکمیلی دارد، - عضو سندیکای بیمه گران ایران از آغاز پرداخت مطالبات داروخانه های طرف قرارداد بیمه تکمیلی ایثارگران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بیمه دی که به بنیاد شهید و ایثارگران تعلق داشته و خانواده های شهدا و ایثارگران را تحت پوشش بیمه تکمیلی دارد، از پنجم شهریور پرداخت کلیه مطالبات داروخانه ها را آغاز می کند.

سجاد رامندی معاون اشخاص بیمه دی در این باره اظهار داشت: با توجه به تلاشهای صورت گرفته در تامین منابع، پرداخت مطالبات داروخانه های طرف قرارداد، همزمان با روز داروساز آغاز خواهد شد.

رامندی ادامه داد: پرداخت مطالبات پزشکان نیز همزمان با روز پزشک آغاز شد و امیدواریم به زودی بخش قابل توجهی از مطالبات سایر مراجع درمانی نیز در ماه جاری انجام شود.

این اقدام با توجه به پیگیری های مکرر برای وصول مطالبات و حق بیمه های قرارداد بیمه تکمیلی خانواده شهدا و ایثارگران صورت گرفته است.

گفتنی است، رییس کل بیمه مرکزی چندی پیش درباره وضعیت توسعه صنعت بیمه در ایران گفت: ضریب نفوذ بیمه در ایران در سال 98 به 2.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پرداخت مطالبات داروخانه ها برای بیمه ایثارگران

آغاز پرداخت مطالبات داروخانه ها برای بیمه ایثارگران