مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 07:552020-08-26سياسي

حفظ ارزش های اسلامی و انسانی بهترین خدمت است


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه بهترین افراد کسانی هستند که به انسان ها خدمت برسانند، گفت: در این راستا هیچ خدمتی بالاتر از حفظ ارزش های انسانی و اسلامی در جامعه نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید علیرضا عبادی پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار با اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بیرجند، اظهار داشت: رقابت های سالم که نمونه آن در قرآن نیز بیان شده مسابقه به سوی جنت و مغفرت به سوی پروردگار است.

وی با بیان اینکه بهترین انسان ها کسانی هستند که نفع بیشتری به مردم برسانند، افزود: طبیعت انسان ها همیشه به سوی موفقیت بوده که در این راستا افرادی موفقند که بیشترین نفع را به دیگران برسانند.

حجت الاسلام عبادی بیان داشت: اصل نفع که معمولاً در سطح پایین همه ما گرفتار آن هستیم نفع های دنیایی بوده که هرچند در جای خود خوب است اما اینها نفع زندگی بوده و نفع انسانی نیست.

وی با بیان اینکه نفع انسانی آن است که بتواند در منافع انسانی به دیگری نفع برسانند، افزود: هیچ سرمایه ای جز انسان بودن برای انسانها مهمتر و منفع تر نیست.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه منافع دنیوی فانی و از بین رفتنی است، اذعان داشت: انسان ها موجوداتی مستثنی بوده و همین ویژگی سبب می شود تا با اراده و اختیار خود بتواند بهترین مسیر رسیدن به مقصد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ ارزش های اسلامی و انسانی بهترین خدمت است

حفظ ارزش های اسلامی و انسانی بهترین خدمت است