مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 07:552020-08-26بين الملل

پکن: اظهارات پامپئو درباره چین دروغ هایی واهی است


سخنگوی وزارت خارجه چین در کنفرانس خبری روزانه خود، اتهامات اخیر وزیر خارجه آمریکا در فلسطین اشغالی علیه چین را دروغ هایی واهی توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ژائو لیجیان سخنگوی وزارت خارجه چین روز گذشته (سه شنبه)، اظهارات مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا درباره چین و حزب کمونیست چین را دروغ هایی واهی توصیف کرد که از  ذهنیت جنگ سرد و بازی حاصل جمع صفر نشأت گرفته است.

بنا بر گزارش خبرگزاری چینی شینهوا ، پامپئو در حین سفر به فلسطین اشغالی، از حزب کمونیست چین بعنوان چالشی برای کل جهان یاد کرد.

سخنگوی وزارت خارجه چین در واکنش به اتهامات آمریکا علیه این کشور شرق آسیا گفت که مدتی است که پامپئو بر اساس تعصبات ایدئولوژیکی و در راستای منافع خود، به پکن اتهام زنی می کند، اما با اینحال، چین هرگز به وی (پامپئو) اجازه نخواهد داد تا افکار عمومی را گمراه سازد .

سخنگوی وزارت خارجه چین با اشاره به دروغ پراکنی پامپئو درباره پکن گفت که رسانه های چین در گذشته، مقالاتی را برای بررسی اظهارات پامپئو منتشر کرده اند که حقایق و استدلال های موجود در این مقالات اثبات کرده است که اظهارات پامپئو درباره چین دروغ هایی است که  تاریخ و حقایق را نادرست جلوه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پکن: اظهارات پامپئو درباره چین دروغ هایی واهی است

پکن: اظهارات پامپئو درباره چین دروغ هایی واهی است