مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 08:152020-08-26اقتصادي

فرماندار دامغان از افتتاح پروژه های عمرانی این شهرستان در هفته دولت خبر داد


فرماندار دامغان از افتتاح 94 پروژه عمرانی و اقتصادی پروژه عمرانی و اقتصادی این شهرستان در هفته دولت با حضور ویدئوکنفرانسی استاندار سمنان خبر داد.

- ایسنا/سمنان فرماندار دامغان از افتتاح 94 پروژه عمرانی و اقتصادی پروژه عمرانی و اقتصادی این شهرستان در هفته دولت با حضور ویدئوکنفرانسی استاندار سمنان خبر داد.

علی اصغر مجد در آیین افتتاح پروژه های هفته دولت این شهرستان اظهار کرد: همزمان با چهارمین روز از گرامیداشت هفته دولت امسال 94 پروژه از سوی 18 دستگاه اجرایی شهرستان با صرف اعتبار یک هزار و 823 میلیارد و 197 میلیون ریال در دامغان به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه 76 پروژه از این طرح ها، پروژه های عمرانی هستند که با 653 میلیارد و 197 میلیون ریال اعتبار افتتاح شدند ادامه داد: همچنین 18 طرح سرمایه گذارای و اقتصادی با یک هزار و 170 میلیارد ریال نیز در این شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

فرماندار دامغان با بیان اینکه دهیاری های شهرستان با 17 طرح بیشترین پروژه آماده افتتاح را دارند اضافه کرد: از 76 طرح عمرانی هفته دولت در دامغان، شرکت توزیع نیروی برق 9 طرح ، آب و فاضلاب هفت طرح، نوسازی مدارس دو طرح، منابع طبیعی پنج طرح، امور عشایری سه طرح، راه و شهرسازی یک طرح، جهاد کشاورزی چهار طرح، شهرداری کلاته یک طرح، شهرداری دامغان دو طرح، شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار دامغان از افتتاح پروژه های عمرانی این شهرستان در هفته دولت خبر داد

فرماندار دامغان از افتتاح پروژه های عمرانی این شهرستان در هفته دولت خبر داد