مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 08:202020-08-26پزشكي

کمبود داروی رمدسیویر مورد نیاز بیماران کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد


معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: هم اکنون با کمبود داروی رمدسیویر مورد نیاز بیماران کرونایی استان مواجهیم.

- کمبود داروی "رمدسیویر" مورد نیاز بیماران کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: هم اکنون با کمبود داروی "رمدسیویر" مورد نیاز بیماران کرونایی استان مواجهیم.

امام بخش قائدی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود:86 داروخانه در سطح این استان وجود دارد که از این تعداد، هفت داروخانه دولتی و مابقی خصوصی هستند.

نسبت به سال گذشته 6 داروخانه جدید اضافه شده است.

وی اظهارکرد: کمبود داروخانه در سطح استان داریم البته دنبال هستیم که پراکندگی و توزیع داروخانه را به شکلی انجام دهیم که همه مردم داروخانه در دسترس داشته باشند.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در خصوص کمبود دارو در استان خاطرنشان کرد: در رابطه با برخی داروهای مارک در استان با کمبود مواجهیم که ممکن است برخی از بیماران مصرف کنند که کمبود داریم و بعضا ممکن است که این داروها گیر نیایند.

قائدی با بیان اینکه بازار کار داروخانه در سطح استان اشباع نشده است، تصریح کرد: در سطح استان به ازای هر 7000 نفر یک داروخانه داریم که هر داروخانه یک تا دو داروساز دارند و هم اکنون با کمبود داروسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود داروی رمدسیویر مورد نیاز بیماران کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد

کمبود داروی رمدسیویر مورد نیاز بیماران کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد