مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 08:252020-08-26سياسي

حمایت تحصیلی و معیشتی از 100 هزار دانش آموز


با تفاهم کمیته امداد و فروشگاه های زنجیره ای رفاه، 100 هزار نفر از دانش آموزان تحت حمایت از خدمات معیشتی و تحصیلی برخوردار می شوند.

- با تفاهم کمیته امداد و فروشگاه های زنجیره ای رفاه، 100 هزار نفر از دانش آموزان تحت حمایت از خدمات معیشتی و تحصیلی برخوردار می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تفاهم نامه همکاری میان کمیته امداد و فروشگاه های زنجیره ای رفاه با حضور سیدمرتضی بختیاری، رییس کمیته امداد و رسول محمدی، مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای رفاه به امضا رسید.

رییس کمیته امداد در این مراسم ضمن گرامیداشت عاشورا و تاسوعای حسینی (ع) و هفته دولت گفت: مسئولیت اصلی کمیته امداد توانمندسازی مددجویان است و در این زمینه نیازمند همراهی مردم، خیران و نهادهای مختلف هستیم.

وی با تقدیر از رویکرد فروشگاه های زنجیره ای رفاه در عمل به مسئولیت های اجتماعی افزود: این مجموعه تامین مالی برای کمک به تحصیل 100 هزار نفر از دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد را برعهده گرفته است.

بختیاری با بیان اینکه طبق آخرین برآوردها حدود 750 هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد هستند، خاطرنشان کرد: 15 هزار نفر از این دانش آموزان دارای استعداد ویژه هستند که فروشگاه های زنجیره ای رفاه ارائه تبلت و تجهیزات آموزش و تحصیل مجازی به آنان را تقبل کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت تحصیلی و معیشتی از 100 هزار دانش آموز

حمایت تحصیلی و معیشتی از 100 هزار دانش آموز