مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 08:252020-08-26اقتصادي

پروژه های عمرانی 18 دستگاه اجرایی دامغان به بهره برداری رسید


فرماندار دامغان با بیان اینکه پروژه های هفته دولت در این شهرستان به صورت تجمیعی افتتاح شد، گفت: این پروژه ها از 18 دستگاه اجرایی و با اعتبار 180میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اصغر مجد ظهر چهارشنبه در جلسه افتتاح همزمان پروژه های عمرانی و اقتصادی دامغان با حضور ویدئوکنفرانسی استاندار سمنان و به میزبانی فرمانداری دامغان، با اشاره به اینکه 94 طرح عمرانی و سرمایه گذاری توسط 18 دستگاه اجرایی با صرف اعتبار 182 میلیارد و 319 میلیون و 700 هزار تومان افتتاح شد، بیان داشت: 76 طرح عمرانی با 653 میلیارد و 197 میلیون ریال و 18 طرح سرمایه گذارای و اقتصادی با یک هزار و 170 میلیارد ریال افتتاح در دامغان بهره برداری شد.

وی با بیان اینکه از این تعداد پروژه، 9 طرح به شرکت توزیع نیروی برق، هفت طرح آب و فاضلاب، دو طرح نوسازی مدارس، پنج طرح منابع طبیعی، سه طرح امور عشایری، یک طرح به راه و شهرسازی و… تعلق دارند، تاکید کرد: جهاد کشاورزی در این روز چهار طرح، شهرداری کلاته یک طرح، شهرداری دامغان دو طرح، شهرداری امیریه شش طرح برای افتتاح داشتند که این پروژه ها در کنار 17 طرح دهیاری های دامغان به بهره برداری رسید.

فرماندار دامغان گفت: بهره برداری از طرح گازرسانی به سه روستای شمالی دامغان که در آن عملیات گازرسانی به طول 32 هزار و سه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های عمرانی 18 دستگاه اجرایی دامغان به بهره برداری رسید

پروژه های عمرانی 18 دستگاه اجرایی دامغان به بهره برداری رسید