مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 08:352020-08-26سياسي

بررسی طرح جامع مدیریتی شهری و قانون درآمد پایدار شهرداری ها در مجلس


رییس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به تصمیم دولت مبنی بر اینکه شهرداری ها باید خودکفا باشند، گفت: طرح جامع مدیریتی شهری و قانون درآمدهای پایدار شهرداری ها دو موضوعی است که در مجلس دهم به دنبال بررسی آن هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرانزلی، احمد دنیامالی امروز در مراسم تکریم و معارفه شهردار انزلی در دفتر شهرداری بندرانزلی با بیان اینکه در جامعه امروز نظام شورایی در مدیریت شهری به عنوان یکی از نقاط عطف مدیریت شهری محسوب می شود، اظهار کرد: با توجه به اهمیت شورا در جامعه امروز، طرح جامع مدیریتی شهری و قانون درآمدهای پایدار شهرداری ها دو موضوعی است که در مجلس دهم به دنبال بررسی آن هستیم.

احمد دنیامالی با اشاره به تصمیم دولت مبنی بر اینکه شهرداری ها باید خودکفا باشند، گفت: برخی شهرداری ها با تنشی مواجهه شدند و ازیک طرف باید طرح های تفصیلی را به صورت جامعه ارائه کنند و از طرفی دیگر باید منابع مالی خود را تأمین کنند.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه همه کسانی که در جایگاه شهردار قرار می گیرند باید در نوع و رفتار و گفتار خود مراقبت کنند، بیان کرد: کار در شهرداری سخت بوده و شهردار باید شرایطی را به وجود آورد که بتواند شهر را بهتر اداره کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی طرح جامع مدیریتی شهری و قانون درآمد پایدار شهرداری ها در مجلس

بررسی طرح جامع مدیریتی شهری و قانون درآمد پایدار شهرداری ها در مجلس