مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 08:452020-08-26اقتصادي

طرح های توسعه بیمارستان های تامین اجتماعی استان بوشهر اجرا می شود


مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: طرح های توسعه ای بیمارستانی در بیمارستان های سلمان فارسی بوشهر و مهر برازجان اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مصطفی سالاری ظهر چهارشنبه در آیین افتتاح درمانگاه غدیر تأمین اجتماعی دیر اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت های درمانی تأمین اجتماعی تلاش گسترده ای صورت گرفته و طرح های مهمی نیز در استان داریم.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای خدمات درمانی تأمین اجتماعی در استان بوشهر گفت: پروژه درمانگاه دیر از طرح های مهم تأمین اجتماعی در دیر بوده که امروز به مناسبت هفته دولت افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی افزود: سازمان تأمین اجتماعی برای تأمین تجهیزات و کادر درمانی درمانگاه تأمین اجتماعی دیر آمادگی دارد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی تصریح کرد: تلاش می کنیم پروژه های درمانگاهی تأمین اجتماعی در شهرستان های دشتی و جم و پلی کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی برازجان را تا پایان امسال تکمیل و به بهره برداری برسانیم.

سالاری اضافه کرد: پروژه های درمانگاهی در دیلم و دلوار هم به مناقصه رفته و پس از مراحل مناقصه عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی بیان کرد: همچنین طرح های توسعه ای بیمارستانی در بیمارستان های سلمان فارسی بوشهر و مهر برازجان از دیگر طرح های سازمان تأمین اجتماعی در استان بوشهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های توسعه بیمارستان های تامین اجتماعی استان بوشهر اجرا می شود

طرح های توسعه بیمارستان های تامین اجتماعی استان بوشهر اجرا می شود