مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 08:452020-08-26سياسي

ایثارگری سربازان کمتر مورد توجه قرار می گیرد


مشاور عالی قرارگاه مهارت آموزی سربازان گفت: سربازان ما عموما در مناطقی که مورد تهدید دشمن هستند حضور دارند که شرایط خدمت در این مناطق بسیار سخت است، - مشاور عالی قرارگاه مهارت آموزی سربازان گفت: سربازان ما عموما در مناطقی که مورد تهدید دشمن هستند حضور دارند که شرایط خدمت در این مناطق بسیار سخت است، ولی متاسفانه اینها کمتر مورد توجه قرار گرفته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار موسی کمالی در دومین جلسه کمیته فرهنگی این قرارگاه که با حضور نمایندگان سازمان ها و وزارتخانه های ذیربط درقرارگاه برگزار شد، گفت: سربازان دژ مستحکم ملت در برابر دشمنان و بازوان پر توان ملت هستند.

سربازان در سخت ترین شرایط تکلیف قانونی و ملی شان را انجام داده و می دهند.

کمالی تصریح کرد: متاسفانه این ایثار ، فداکاری ، جانفشانی و تلاش سربازان کمتر دیده می شود تا جایی که در همین هفته جاری حداقل دو نفر از سربازان برای دفاع از نظم و امنیت کشور شهید شدند.

مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی سربازان با انتقاد از کم توجهی رسانه ها به این جان فشانی های سربازان گفت: متاسفانه کمتر به این موضوعات پرداخته می شود.

اکثر خبرگزاری ها و نشریات بیشتر به حاشیه سربازی می پردازند تا اصل سربازی و یا اهمیت آن، رسانه ها بیشتر به دنبال اینکه کجا یک سربازی غیبت کرده ،کجا یک سربا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایثارگری سربازان کمتر مورد توجه قرار می گیرد

ایثارگری سربازان کمتر مورد توجه قرار می گیرد