مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 08:552020-08-26سياسي

شبهات قیام امام حسین(ع) را پاسخ می دهیم/ ویژه برنامه ای به 4 زبان


تهیه کننده ویژه برنامه محرمی شبکه سحر هدف از تولید این برنامه را پاسخگویی به شبهات مطرح شده در خصوص فلسفه و چگونگی قیام امام حسین (ع) مطرح کرد.

- تهیه کننده ویژه برنامه محرمی شبکه سحر هدف از تولید این برنامه را پاسخگویی به شبهات مطرح شده در خصوص فلسفه و چگونگی قیام امام حسین (ع) مطرح کرد.

محمد مصری پور تهیه کننده دهمین روز در خصوص این برنامه و ویژگی های آنکه در ایام امسال، به صورت متمرکز، تولید برنامه دهمین روز را پیش بینی کرد که هر روز روی آنتن کانال های آذری، بالکان، اردو و کردی این شبکه می رود و برای هر کانال در 13 قسمت تهیه شده است.

وی اضافه کرد: این ویژه برنامه سعی دارد تا از طریق مباحث کارشناسی به چرایی قیام و شهادت امام حسین (ع) بپردازد و در جهت رفع شبهات و ابهامات پیرامون قیام آن حضرت گام بردارد.

همچنین در دهمین روز به موضوعاتی همچون 10 سال پایانی زندگی امام حسین (ع)، دلایل عدم پذیرش یزید از سوی امام حسین (ع) و تفاوت یزید با معاویه برای حکومت مسلمانان و… پرداخته می شود.

مصری پور درباره عوامل برنامه توضیح داد: عبدالله بحرالعلومی اجرای این ویژه برنامه در کانال آذری و آدین یاشارویچ اجرای دهمین روز را در کانال بالکان بر عهده دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبهات قیام امام حسین(ع) را پاسخ می دهیم/ ویژه برنامه ای به 4 زبان

شبهات قیام امام حسین(ع) را پاسخ می دهیم/ ویژه برنامه ای به 4 زبان