مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 08:552020-08-26پزشكي

زیرساخت های درمانی تامین اجتماعی در استان بوشهر گسترش یابد


استاندار بوشهر با اشاره به اجرای طرح های درمانی در نقاط مختلف استان، گفت: زیرساخت های درمانی تامین اجتماعی در استان بوشهر گسترش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالکریم گراوند ظهر چهارشنبه در آیین افتتاح درمانگاه غدیر تأمین اجتماعی دیر اظهار داشت: افتتاح این درمانگاه گامی مهم در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم شهرستان دیر است.

وی به قابلیت های شهرستان دیر اشاره کرد و ادامه داد: شهرستان دیر این ظرفیت را دارد که خدمات تأمین اجتماعی و درمان در این شهرستان بیشتر شود.

استاندار بوشهر با اشاره به تحولات خوب صورت گرفته در سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی با تدبیر و هوشمندی مدیرعامل آن و برنامه ریزی منظم، با وجود محدودیت های مالی دولت اما اقدامات بزرگی در عرصه کمک به جمعیت تحت پوشش خود انجام داده است.

وی بیان کرد: با وجود مشکلات و محدودیت های مالی تأمین اجتماعی، اما این سازمان در خدمات رسانی و پیشبرد اهداف عالیه خود برای کمک به جامعه هدف موفق بوده است.

گراوند اضافه کرد: در استان بوشهر هم اتفاقات مبارکی افتاده و مفتخریم با وجود مشکلات اقتصادی و تحریم های ظالمانه اما دولت روند توسعه کشور را متوقف نکرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های درمانی تامین اجتماعی در استان بوشهر گسترش یابد

زیرساخت های درمانی تامین اجتماعی در استان بوشهر گسترش یابد