مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 09:252020-08-26سياسي

پربازدیدترین اخبار سیاسی پنجم شهریور ایسنا


اظهارات رییس جمهور در جلسه هیات دولت/ خروجی سفر گروسی به تهران/ رد مقبولیت نامه آمریکا برای اعمال تحریم ایران در شورای امنیت/ تصویب آیین نامه ثبت اطلاعات کارمندان و پرداخت های آنان در سامانه کارمند ایران و .

- .

در صدر اخبار مورد توجه و پربازدید امروز مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا بود که می توانید آنها را در این گزارش مرور کنید.

با مجانی شدن برق بیش از 30 میلیون نفر، آرزوی 42 ساله محقق شد به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اظهارات امروز رییس جمهور در جلسه هیات دولت در صدر اخبار پرمخاطب قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی با بیان اینکه در اثر تحریم های گسترده و فشارهای بی سابقه در سال 97، حدود 50 میلیارد دلار از درآمد کشور کاسته شد، گفت: با وجود اعمال شدید ترین تحریم ها طی دو سال گذشته، مهمترین افتتاح ها را در کشور داشته ایم و در شرایط تحریم با مجانی شدن برق بیش از 30 میلیون نفر از مردم کشور، آرزوی 42 ساله محقق شده است و این مایه افتخار دولت دوازدهم است.

خروجی سفر گروسی به تهران ارزیابی یک کارشناس مسائل بین الملل درخصوص سفر مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران هم دومین خبر پربازدید امروز بود.

نوذر شفیعی در این باره گفت: خروجی سفر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران می تواند محکومیت بیشتر آمریکا بوده و در جلوگیری از اقدام آمریک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربازدیدترین اخبار سیاسی پنجم شهریور ایسنا

پربازدیدترین اخبار سیاسی پنجم شهریور ایسنا