مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 09:452020-08-26سياسي

اختصاص 70 درصد ظرفیت بیمارستان های ناجا به بیماران کرونایی


جانشین معاونت بهداد ناجا در تشریح آخرین اقدامات این معاونت در مأموریت مقابله با کرونا از اختصاص 70 درصد ظرفیت بستری بیمارستان های ناجا و 100 دستگاه آمبولانس به بیماران کرونایی خبر داد.

- جانشین معاونت بهداد ناجا در تشریح آخرین اقدامات این معاونت در مأموریت مقابله با کرونا از اختصاص 70 درصد ظرفیت بستری بیمارستان های ناجا و 100 دستگاه آمبولانس به بیماران کرونایی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سرهنگ یعقوب منصوری در آیین تجلیل از پزشکان مدافع سلامت ناجا که با حضور سردار اشتری در بیمارستان فوق تخصصی ولی عصر(عج) ناجا از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با سایر مراکز درمانی ناجا برگزار شد، اظهار کرد: خدمات ارزنده سپیدپوشان مدافع سلامت ناجا که همانند دوران دفاع مقدس با ایثار جان و ازخودگذشتگی به مقابله با بیماری های مختلف از جمله ویروس مهلک کرونا می روند و نعمت بزرگ سلامتی را به بیماران هدیه می دهند ارج می نهم و به رشادت ها و جانفشانی های این مجاهدان فی سبیل الله، تمام قد و دست بر سینه ادای احترام می کنم.

جانشین معاونت بهداد ناجا سپس به تشریح آخرین اقدامات معاونت بهداد ناجا در مأموریت مقابله با کرونا در هشت محور اصلی مدیریتی، آموزشی، پیشگیری، پشتیبانی، بهداشتی، امدادی، درمانی، پژوهشی پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 70 درصد ظرفیت بیمارستان های ناجا به بیماران کرونایی

اختصاص 70 درصد ظرفیت بیمارستان های ناجا به بیماران کرونایی