مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 10:002020-08-26حوادث

کشف 376 قطعه شی عتیقه در ساری


فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری 3 متهم به قاچاق اشیا عتیقه مربوط به دوره های فرهنگی و تاریخی و کشف 376 قطعه از این اشیا در شهرستان ساری خبر داد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پایگاه خبری پلیس، مرتضی میرزایی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق اشیاء عتیقه در شهرستان ساری، موضع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی قرار گرفت .

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقاتی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی دریافتند، قاچاقچیان اشیا عتیقه قصد دارند، اموال تاریخی که چندی پیش در یکی از استان غرب کشور به صورت غیرقانونی حفاری و استخراج کردند را در منزل فردی در یکی از روستاهای حومه شهرستان ساری به فروش برسانند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه با دریافت این اطلاعات و شناسایی منزل متهم به قاچاق اشیا عتیقه و هماهنگی قضایی، ماموران در عملیاتی ضربتی این منزل را مورد بازرسی قرار دادند، خاطرنشان کرد: در نتیجه این عملیات، سه متهم به قاچاق اشیا عتیقه حین خرید و فروش شناسایی و دستگیر شدند.

میرزایی از کشف مقادیری اشیا عتیقه در محل و در خودروی متهمان که به صورت ماهرانه ای جاسازی شده بود، خبر داد و افزود: در این عملیات 376 قطعه انواع اشیا عتیقه از جنس طلا ، مفرغ مربوط به دوره های فرهنگی و تاریخی به همراه ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 376 قطعه شی عتیقه در ساری

کشف 376 قطعه شی عتیقه در ساری