مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 10:252020-08-26بين الملل

بررسی رفتار ترامپ در قالب تئوری مرد دیوانه


«جلد کتاب جدید جیم شوتو، تئوری مرد دیوانه ، دونالد ترامپ را چشم بسته با یک چماق به تصویر می کشد که آماده است تا به کره زمینی که آویزان است، - جلد کتاب جدید جیم شوتو، "تئوری مرد دیوانه"، دونالد ترامپ را چشم بسته با یک چماق به تصویر می کشد که آماده است تا به کره زمینی که آویزان است، ضربه بزند.

کتاب قبلی شوتو با نام "جنگ سایه"، به تهدیداتی پرداختی بود که روسیه و چین علیه آمریکا باعث می شوند- شوتو حالا توجه خود را به سهم آمریکا در بی ثباتی جهانی داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ملیسا چان ، خبرنگار سابق الجزیره و عضو شورای روابط خارجی در تحلیلی برای فارن پالسی نوشته است: مدت ها قبل از اینکه ترامپ بر سر کار بیاید، این موضوع را روشن کرد که وقتی پای مسائل خارجی در میان باشد، او متفاوت عمل خواهد کرد و خرد متعارف را زیر پا خواهد گذاشت.

ناتو منسوخ بود، تا اینکه او تصمیم گرفت بعد از آنکه خودش بر سرکار آمد، دیگر منسوخ نباشد! و او این پرسش را مطرح کرد که چرا نمی تواند از طریق تلفن با رییس جمهور تایوان صحبت کند.

در پایان نخستین سال ریاست جمهوری اش، برخی سیاست گذاران سعی کردند با توصیف رویکرد او به عنوان تئوری مرد دیوانه ، به بی ثباتی اش معنی ببخشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی رفتار ترامپ در قالب تئوری مرد دیوانه

بررسی رفتار ترامپ در قالب تئوری مرد دیوانه